Biroul unei companii este locul in functie de care clientii evalueaza seriozitatea si succesul respectivei companii. De aceea, gasirea locatiei potrivite pentru afacerea dvs. poate avea un impact enorm asupra performantei sale. Chiar daca pentru multe persoane gasirea unei locatii pentru birouri este un lucru care depinde de noroc, in realitatea este mai mult decat alegerea unei cladiri.
In primul rand ar trebui sa va ganditi in ce oras este potrivit sa amplasati birourile firmei dvs. In acest sens veti lua in calcul domeniul de activitatea, publicul tinta, reprezentativitatea. Bineinteles ca o deschidere mai mare veti avea in orasele mari, in primul rand in Bucuresti, iar pentru asta puteti apela la inchirieri birouri bucuresti. Veti lua in calcul faptul ca in orasele mari chiria pentru spatiile pentru birouri va fi mai mare, la fel si salariile angajatilor. De asemenea, va trebui sa luati in calcul locatia, de care va depinde expunerea, apropierea de alte companii, zona de parcare etc. Gandeste-te daca sediul firmei tale trebuie sa fie vizibil si usor accesibil pentru traficul pietonal si pentru automobile. Vreti sa fie aproape de sediile altor firme cu o clientela similara?
Exista multi factori care trebuie luati in considerare in gasirea locatiei pentru afacerea dvs. In timp ce costurile sunt evident un aspect major, trebuie sa va ganditi si la alti factori importanti care va vor influenta afacerea.
1. Demografia populatiei
Inainte de alegerea unui sediu de afaceri luati in calcul demografia zonei. Cautati informatii cum ar fi traficul si date privind stilul de viata al celor care vin si pleaca din zona. Astfel de date demografice includ varsta, profesiile si veniturile. Stiind aceste date despre oamenii din zona respectiva, veti putea afla cat de bine se vor vinde produsele companiei dvs.
2. Concurenta
Alegeti sediul firmei dvs. in functie de firmele concurente. De exemplu, firmele din domeniul alimentatiei publice au sediile in aceeasi zona din cauza clientilor. Analizand locatiile firmelor concurente, va puteti face o parere despre oportunitatea de a face afaceri in zona respectiva. De asta depinde cat de multi clienti iti vor trece pragul.
3. Vizibilitatea
Asigurati-va ca sediul firmei dvs. este vizibil pe strazile principale si poate fi usor localizat. Vizibilitatea nu inseamna ca trebuie sa aveti sediul chiar in buricul orasului, dar amplasarea lui in preajma unui restaurant cunoscut sau a unui mall important va va ajuta enorm.
4. Accesul
Accesibilitatea este vitala. Firma dvs. poate fi vizibila si sa ofere servicii excelente, dar, la fel de important, este ca toti clientii dvs. sa aiba acces usor. O locatie buna trebuie sa aiba mai multe locuri de parcare in apropiere. De asemenea, ar trebui sa fie cat mai aproape posibil de statiile de autobuz sau statiile de metrou, astfel incat oamenii sa poata ajunge usor la sediul dvs.