Noul virus care bântuie prin lume a schimbat radical industria restaurantelor începând cu anul 2020. Tehnologia si automatizarea, pe care mulți oameni din HoReCa le considerau drept cheltuieli suplimentare, au devenit acum mai mult decât oricând în trecut, o necesitate reală în industria HoReCa. Aceste elemente au ajutat unitățile din domeniul ospitalității să se schimbe.
Cum să reziști în vreme de pandemie dacă conduci un restaurant
Având în vedere provocările viitoare pe care profesioniștii din industria ospitalității le au în dorința lor legitimă de a-și crește veniturile pe care le obțin din acest bușiness, obiectiv nu își mai permit să ignore ultimele tendințe apărute în acest sector de activitate și care pot veni în sprijinul firmelor ce vor să treacă la un nou nivel.
În acest fel vor putea să rămână competitivi și să se poată adapta mai bine la orice schimbări neprevăzute sau trenduri viitoare în final de 2021, dar mai ales în provocatorul an 2022.
TC Romania Crown Cool, un distribuitor cu experiență îndelungată în materie de echipamente HoReCa, poate fi un pilon de bază pentru construirea și dezvoltarea unei afaceri de succes chiar și în aceste vremuri extrem de solicitante pentru profesioniștii din domeniul ospitalității.
Nevoia actuală vizibilă în industria de catering este aceea de a investi cu înțelepciune în soluții profitabile. Tehnologia și automatizarea fac parte dintre aspectele de care vor beneficia cel mai mult firmele, iar operatorii de restaurante nu își pot permite să treacă cu vederea această realitate.
Automatizarea în domeniul gastronomic
În industria de catering, marketingul a devenit automatizat, analitic și mai bazat pe date reale. Cu aceste platforme, direcționarea potențială spre segmentele vizate de consumatori nu se mai bazează exclusiv pe intuiție, ci poate fi determinată de date.
Deși poate părea copleșitor să derulezi campanii de marketing direcționate mai mult decât oricând prin e-mail, SMS, site-uri web și canale de socializare, trebuie spus că aceste platforme automatizează datele colectate de inteligență artificială și îi ajută pe antreprenori să își îmbunătățească experiența clienților.
Cum poți să alegi corect echipamentul de bază pentru bucătăria restaurantului tău?
Cele mai citite articole
Deschiderea unei afaceri, precum ar fi un restaurant, necesită foarte multă planificare și organizare prealabilă. Configurarea bucătăriei localului este unul dintre cei mai importanți pași în acest proces, deoarece spațiul este inima fiecărei unități comerciale dedicate alimentelor.
Este extrem de important să fie întocmită cu mare atenție în prealabil o listă cu toate dotările necesare pentru buna funcționare a bucătăriei profesionale respective.
Unele ustensile sunt comune atât pentru bucătăriile rezidențiale cât și pentru cele comerciale, dar există și destule echipamente specifice pentru restaurante, deoarece aceste spații, precum se știe prea bine, au nevoie de o amenajare ergonomică în măsură să ofere angajaților capacitatea de a se mișca în viteză.
În primul rând, e bine să ai în vedere faptul că bucătăria profesională este locul unde se prepară meniurile și, cu cât mediul de lucru propice lucrului, cu atât mai eficientă este activitatea desfășurată aici. Felurile de mâncare trebuie întotdeauna pregătite rapid, în condiții înalte de calitate, igienă: echipamentele HoReCa stau la baza acestui lucru, alături de munca angajaților.
Tocmai de aceea, în calitate de antreprenor ar fi bine să ai în atenție chiar la nivel de detaliu, întregul proces de producție: de la începutul lui și până la sfârșit. Fiecare etapă trebuie să fie corect susținută de echipamentele potrivite care pot să optimizeze munca în bucătăria unității tale HoReCa. Nu uita niciun moment că timpul de pregătire și aranjarea pe farfurii a alimentelor ce urmează să fie vândute afectează direct satisfacția clienților și, în consecință, reputația restaurantului tău.
Alegerea dotărilor de bază depind și de o serie de factori specifici:
- dimensiunea echipei ce lucrează în bucătăria restaurantului respectiv și posturile pe care le ocupă;
- capacitatea maximă a unității HoReCa;
- numărul de opțiuni din meniul de bază;
- programul de funcționare al restaurantului.
Orice instrument care ușurează activitatea în bucătărie este important pentru o unitate comercială, dar nu totul este esențial, mai ales dacă bugetul firmei tale nu îți permite multe extravagante. Secretul este să acorzi prioritate cumpărării de mai puține echipamente de bază, dar de calitate superioară, decât să cumperi o mulțime de echipamente de o calitate inferioară, doar de dragul de a le avea.
Găsesti tot ce îți trebuie pe site-ul tcromania.com. Accesează-l chiar acum!